Mitsubishi Eclipse Cross Hybrid -Mπορεί να κάνει την διαφορά στην κατηγορία του ?

Η εκκίνηση με το Mitsubishi Eclipse Cross Plug-in Hybrid είναι αμιγώς ηλεκτρική με επιτάχυνση που είναι ευχάριστη για την καθημερινή οδήγηση. Το crossover SUV επιταχύνει από τα 0 στα 100 km/h σε 10,9 δευτερόλεπτα ενω η τελική ταχύτητα ειναι 162 km/h. Στην αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία, είναι δυνατή η τελική ταχύτητα των 135 km/h.

Mitsubishi Eclipse Cross
@TOPREVIEWS.GR

Στην καθημερινή οδήγηση συνιστώνται οι λειτουργίες οδήγησης “Normal” και “Eco”. Παρόλο που οι κατασκευαστές σχεδίασαν το πλαίσιο για να είναι πιο σφικτό, το plug-in υβριδικό έχει άνετη οδήγηση. Ένα πρακτικό χαρακτηριστικό είναι ότι η ανάκτηση ενεργειας μπορεί να ρυθμιστεί σε πέντε στάδια από B1 έως B5 μέσω των paddles του τιμονιού, με το B5 να αποδεικνύεται το ισχυρότερο στάδιο και ιδανικό για χρήση στην πόλη.

Ένα πολύ θετικό χαρακτηριστικό είναι ότι ο βενζινοκινητήρας του Mitsubishi Eclipse Cross Plug-in Hybrid δεν ειναι θορυβώδης  κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης, όπως συμβαίνει με ορισμένα άλλα υβριδικά αυτοκίνητα.

Mitsubishi Eclipse Cross
@TOPREVIEWS:GR

Όσοι επιλέξουν μια πιο δυναμική προσέγγιση και μεταβούν στη λειτουργία “Tarmac” με πιο έντονη απόκριση, θα νιώσουν το επιπλέον βάρος της μπαταρίας, αλλά ταυτόχρονα θα διαπιστώσουν ότι το Mitsubishi Eclipse Cross Plug-in Hybrid αναπτύσσει άφθονη πρόσφυση. Ενώ η τετρακίνηση ελέγχει την κατανομή της ισχύος μεταξύ του μπροστινού και του πίσω άξονα, το Active Yaw Control (AYC) κατανέμει τη ροπή κίνησης μεταξύ του δεξιού και του αριστερού τροχού. Το τιμόνι είναι κάπως ελαφρύ, αλλά υλοποιεί γρήγορα τις εντολές του οδηγού, γεγονός που συμβάλλει στην ασφαλή και γρήγορη οδήγηση.

Mitsubishi Eclipse Cross
@TOPREVIEWS:GR

Για πιο δύσκολες συνθήκες σε ολισθηρές επιφάνειες ή χιονισμένους δρόμους, καθώς και έκτος δρόμου, υπάρχει επίσης η δυνατότητα επιλογής των λειτουργιών οδήγησης “Snow” και “Gravel”. Το Mitsubishi Eclipse Cross Plug-in Hybrid διαθέτει επίσης άλλες δύο λειτουργίες: Η λειτουργία “Battery Hold” διατηρεί την τρέχουσα κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας για μεταγενέστερη αμιγώς ηλεκτρική οδήγηση σε αστικές περιοχές. Στη λειτουργία “Battery Charge”, η μπαταρία φορτίζεται από τον βενζινοκινητήρα κατά την οδήγηση, ώστε να είναι διαθέσιμη οδήγηση μέσα στην πόλη.

Mitsubishi Eclipse Cross
@TOPREVIEWS.GR

Ως ένα από τα πολύ λίγα plug-in υβριδικά, το Mitsubishi Eclipse Cross μπορεί να συνδεθεί σε έναν κατάλληλο σταθμό ταχείας φόρτισης (AC) μέσω μιας πρίζας CHAdeMO με ισχύ έως 50 kW. Σε αυτή την περίπτωση, η μπαταρία γεμίζει στο 80% της χωρητικότητάς της με νέα ενέργεια σε μόλις 25 λεπτά. Η κανονική φόρτιση με εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) πραγματοποιείται με μέγιστη ισχύ φόρτισης 3,7 kW: Σε ένα wallbox ή δημόσιο σταθμό φόρτισης, χρειάζονται περίπου 4 ώρες για να γεμίσει η μπαταρία ξανά στο 100 τοις εκατό, σε μια τυπική οικιακή πρίζα 230 volt περίπου 6 ώρες.

@TOPREVIEWS.GR
mm

Written by 

Είμαι ηλεκτρολόγος μηχανικός και εχω γράψει άρθρα σχετικά με την τεχνολογία των υπολογιστών για μεγάλο χρονικό διάστημα .Ο επαγγελματισμός, η αποτελεσματικότητα και η καινοτομία στον τρόπο σκέψης με χαρακτηρίζουν.

Related posts

error: Content is protected !!